Reklamace a vrácení

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplnilo to Vaše očekávání? Nevadí. Zboží nám můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dní zdarma a bez udání důvodů. Pokud se ale o důvod budete chtít s námi podělit, budeme rádi.

Vracené zboží musí být nepoužité / nenošené, v původním stavu, se všemi visačkami, přelepkami a originálními obaly. V opačném případě Vám budeme muset strhnout částku, která bude použita na vrácení zboží do původního stavu. Tato částka se může lišit u každého výrobku.

Postup pro vrácení zboží:

a) formulář pro "vrácení" (ke stažení viz Obchodní podmínky

b) napište nám email: na info@matter.cz, předmět: Vrácení zboží + číslo Vaší objednávky, do emailu přiložte vyplněný formulář

c) po té postupujte viz způsob vrácení

Vrácení přes kurýra PPL (zdarma)

Po přijetí Vašeho emailu, Vám odešleme štítek zpětné zásilky. Balíček se štítkem potom zaneste na jakýkoliv Parcel Shop PPL. 

Vrácení po vlastní ose (na vlastní náklady)

Pokud Vám nevyhovuje vrácení balíčku přes PPL kurýra, můžete balíček poslat přímo nám (na vlastní náklady) na adresu viz níže:

MATTER.cz

Kostelní 1101/12, 170 00 PRAHA 7

Strhnutí částky za dopravu

V případě, že jste učinili objednávku za méně než 1.500 Kč a dopravu objednávky jste hradili, bude Vám tato částka stržena z vrácené platby.

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ: Formulář

REKLAMACE

Něco není v pořádku? Mrzí nás to, ale všechno se dá napravit. Jako kupující jste oprávněni uplatnit právo z vady (tj. reklamovat zboží), která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců ode dnepřevzetí zboží.

Napište nám na info@matter.cz, do předmětu emailu napište: "Reklamace" a my hned budeme pracovat na nápravě. Po emailu dostanete informace, jak dále postupovat. Připravte si: kopii daňového dokladu, formulář pro reklamaci a reklamované zboží.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů (bez zbytečného odkladu) od převzetí zboží. Zboží zasílejte čisté, zbavené všech nečistot. V opačném případě by nemuselo být vyreklamováno.

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI ZDE: formulář

CO DĚLAT KDYŽ VÁM PŘIJDE POŠKOZENÁ ZÁSILKA?

Na co si dát pozor při převzetí zboží? Vždy zásilku zkontrolujte. Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud není poškozen obal.

Zjistili jste, že zásilka je poškozená při převzetí?

Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s Vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. 

Kontaktujte nás o sepsání zápisu o škodě na emailové adrese info@matter.cz. Urychlíte tak řešení reklamace a náhrady zboží.

Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?

Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až poté, neprodleně nejpozději do 48 hodin nás kontaktujte na email info@matter.cz. K reklamaci budeme potřebovat foto poškozeného zboží a číslo objednávky. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.